x

Reklamace


Nejčastější otázky a odpovědi

Zakoupil jsem zboží a není funkční

Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo prostřednictvím kurýrní služby (s průvodním dopisem) na některou z našich prodejen.

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete prostřednictvím kurýrní společnosti, nezapomeňte přiložit průvodní dopis,

Je potřeba přinést i příslušenství?

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje. U televizorů vždy vezměte i stojan, samotná obrazovka by se mohla po cestě snadno poškodit.

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?

Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní, telefonicky nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.

Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.

Mohu si při reklamaci produktu vybrat, jestli chci nový produkt nebo vrátit peníze?

Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje dle zákona.

Je nutné mít při reklamaci produktu s sebou doklad o zaplacení?

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu.

X

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Vice informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close